Nadruki na odzieży w biznesie eventowym

Ekologiczne aspekty nadruków na odzieży
Ekologiczne aspekty nadruków na odzieży
14 września 2023
Ekologiczne aspekty nadruków na odzieży
Ekologiczne aspekty nadruków na odzieży
14 września 2023

Nadruki na odzieży w biznesie eventowym

Koszulki z nadrukiem są świetnym sposobem na wykreowanie pozytywnego wizerunku firmy. W biznesie eventowym to właśnie elementy odzieży zajmują wysokie miejsce wśród ulubionych gadżetów związanych z marką. Sprawdź, jak zaprojektować koszulkę, która będzie skutecznie reklamować Twoją firmę!

Jak zaprojektować nadruk na koszulkach firmowych?

Opracowanie koncepcji dotyczącej wyglądu nadruku na koszulkę firmową to bardzo ważny etap powstawania odzieży reklamowej. Musisz odpowiedzieć sobie na pytanie, jakie informacje chcesz umieścić na bluzce. Na personalizowanej koszulce firmowej z nadrukiem najczęściej umieszcza się:

  • logo firmy,
  • adres siedziby (jest to bardzo ważne, gdy firma działa lokalnie),
  • dane kontaktowe takie jak numer telefonu lub adres e-mail,
  • hasło reklamowe,
  • obrazek nawiązujący do profilu działalności.

Oczywiście, dobór elementów, które mają znaleźć się na koszulce zależy od wielu czynników. Jeśli marka kojarzona jest z logotypem, hasłem lub kolorystyką, powinny one znaleźć się na odzieży. Ma to związek m.in. z tym, jak wygląda kampania reklamowa.

Czasami sama nazwa firmy lub logotyp to za mało, by zwrócić uwagę potencjalnego klienta. Dlatego ważnym elementem koszulki z logo firmy dla pracowników jest zasugerowanie branży, w jakiej działa przedsiębiorstwo. Można do tego użyć napisu lub grafiki, w zależności od wielkości i ogólnego charakteru nadruku.

Jak zrobić projekt koszulki firmowej?

Nie ma wątpliwości co do tego, że w branży eventowej niezwykle skuteczne są m.in. koszulki z własnym nadrukiem. Firmowe ubrania nadają się doskonale do reklamy i pozyskiwania klientów. Jednak dobrze zaprojektowany nadruk to tylko połowa sukcesu.

Ważna jest wielkość i rozmieszczenie grafiki. Nadruk musi być dobrze widoczny oraz czytelny, dlatego warto celować w większe grafiki. Jeśli na koszulkach ma być napis, postaraj się wybrać krótkie hasło i dobierz do niego odpowiednią wielkość i rodzaj czcionki. Stosuj wyraźne i proste obrazki, unikaj nadmiaru drobnych elementów graficznych i staraj się ograniczyć liczbę użytych kolorów.

Zadbaj też o to, by barwa koszulki stanowiła idealne tło dla grafiki. W praktyce oznacza to unikania jasnych/ciemnych nadruków na białym/czarnym materiale. Stosuj kontrasty, dzięki którym poprawisz czytelność grafiki.

Zastanów się nad rodzajem i fasonem ubrania w kontekście nadruku. Wielkość i projekt grafiki na koszulce z krótkim rękawkiem będzie różnił się od wyglądu obrazka znajdującego się na bluzach z logo firmy dla pracowników, zwłaszcza gdy jest to odzież z kapturem lub suwakiem.

Gdzie umieścić nadruk na koszulce?

Nadruki na koszulkach firmowych najczęściej umieszcza się z przodu na klatce piersiowej, po prawej lub lewej stronie oraz z tyłu w górnej części lub na całej powierzchni pleców.

Lokalizację ustala się w zależności od rozmiarów grafiki – duże elementy powinny znaleźć się w miejscu centralnym z przodu lub z tyłu koszulki, natomiast małe mogą być umieszczone asymetrycznie z przodu na piersi lub na dole, a także na rękawach. Takie rozmieszczenie zwiększa skuteczność reklamy. Doskonałym przykładem są koszulki polo z logo firmy dla pracowników, w których niewielki logotyp umieszcza się na wysokości klatki piersiowej po prawej lub lewej stronie. Jest to optymalne umiejscowienie dla wzroku rozmówcy, dlatego stanowi bardzo skuteczny znak rozpoznawczy oraz nienachalną reklamę.

Firmowe ubrania dla pracowników pomagają budować świadomość marki i zaufanie. Dlatego warto starannie zaprojektować wygląd koszulek, które pomogą Ci tanim kosztem zadbać o reklamę firmy.