Regulamin
Dane Sprzedawcy:
Sprzedawcą i Usługodawcą jest firma PROMONADRUK Tomasz Mumot, z siedzibą przy ul. Stanisława Lema 41, 74-100 Gryfino, Polska, wpisana do CEIDG, NIP: 8581757819, REGON: 321081808, adres e-mail: info@promonadruk.pl.
OGÓLNE WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą e-maila, telefonu bądź osobiście.
2. Cena Produktu uwidoczniona w Zamówieniu podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany w Zamówieniu, które otrzymuje do akceptacji.
3. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie www.promonadruk.pl
4. Mailowa akceptacja treści Zamówienia lub dokonanie płatności za Zamówienie jest równoznaczne z przekazaniem Zamówienia do realizacji oraz pełną akceptacją niniejszego Regulaminu.
SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ZNAKOWANIA ODZIEŻY ORAZ PRACY NA MATERIALE POWIERZONYM
- Odzież oraz inne produkty po naniesieniu znakowania (nadruk, haft, grawer itp.) nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
- Do realizacji zamówienia Klient zobowiązany jest dostarczyć dokładne informacje obejmujące: a) wymiary znakowania, b) umiejscowienie na produkcie, c) kolorystykę w systemie PANTONE. W przypadku braku powyższych danych Sprzedawca samodzielnie dobiera wymiary oraz umiejscowienie znakowania, a kolorystyka ustalana jest na podstawie dostarczonych plików graficznych. Tak wykonane zdobienia nie podlegają reklamacji.
- Przy nadrukach na materiałach typu softshell lub poliester może występować migracja barwnika, czyli przechodzenie koloru tkaniny na nadruk. Klient składając zamówienie akceptuje możliwość wystąpienia takiej migracji.
- Ze względu na ryzyko związane ze znakowaniem na materiale powierzonym Sprzedawca zastrzega sobie możliwość uszkodzenia maksymalnie 3 sztuk lub 3 % całkowitej ilości odzieży każdego rodzaju, przekazanej do znakowania. Uszkodzenia te wynikają z konieczności wykonania prób oraz kalibracji maszyn. Koszt znakowania za uszkodzone egzemplarze nie będzie naliczony, jednak Sprzedawca nie pokrywa kosztów zakupu powierzonych produktów.
- Doświadczenie Sprzedawcy pokazuje, że w około 95 % realizowanych zamówień na materiale powierzonym nie dochodzi do żadnych uszkodzeń. W pozostałych przypadkach ryzyko mieści się w granicach określonych w pkt 4.
WYKORZYSTYWANIE ZDJĘĆ I MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
-
Klient wyraża zgodę na to, aby PROMONADRUK Tomasz Mumot, z siedzibą przy ul. Stanisława Lema 41, 74-100 Gryfino, NIP: 8581757819, wykorzystywał zdjęcia lub nagrania wykonanych realizacji (np. nadruków na odzieży, gadżetach, produktach reklamowych) do celów promocyjnych i marketingowych.
-
Materiał ten może być publikowany na stronach internetowych, profilach w mediach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram, TikTok) oraz w portfolio firmy.
-
W przypadku, gdy realizacja zawiera elementy chronione prawem autorskim lub znaki towarowe należące do Klienta lub podmiotów trzecich, Klient oświadcza, że posiada prawo do ich użycia oraz udziela zgody na ich publikację w wyżej wymienionych celach.
-
Jeżeli Klient nie wyraża zgody na publikację materiałów dotyczących jego zamówienia, zobowiązany jest do poinformowania o tym pisemnie przy składaniu zamówienia.
SPOSOBY PŁATNOŚCI
1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
a) Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
b) Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
c) Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu przelewy24
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
1.Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
a) Przesyłka kurierska.
b) Odbiór osobisty pod adresem: ul. Stanisława Lema 41, 74-100 Gryfino – w dni robocze w godzinach od 08:00 do 18:00 – po uprzednim uzgodnieniu terminu odbioru.
2. Ewentualne koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności.
3. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 14 Dni Roboczych po akceptacji i opłaceniu Zamówienia, chyba że w trakcie składania Zamówienia podano inny termin.
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH ORAZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi tylko w momencie zanim nastąpiła realizacja Zamówienia. Związane jest to z indywidualnym charakterem zamówień.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z prawami konsumenta w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy z prawami konsumenta, lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, tym samym Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu w przypadku zamówienia odzieży z własnym nadrukiem oraz odzieży spersonalizowanej (tj. wyprodukowanej pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.).
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży:
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
2.Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce .,, Zwroty i reklamacje”.
3. Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@promonadruk.pl lub też pisemnie na adres: ul. Stanisława Lema 41, 74-100 Gryfino. Gdy jest to możliwe i niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową należy go również dostarczyć na powyższy adres.
4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres, chyba że Klient poda inny sposób.
6. W przypadku Produktów objętych również gwarancją Sprzedawca informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
7. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Stanisława Lema 41, 74-100 Gryfino. Prośba o dostarczenie Produktu, nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta.
PRAWA AUTORSKIE DO PROJEKTÓW DRUKU, ZWOLNIENIE Z ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ
Jeśli klient udostępni własny wzór do nadruku lub w inny sposób zmieni produkt (dodanie tekstu), to jednocześnie klient zapewnia Firmę, że tekst i wzór nie są przedmiotem praw osób trzecich. Odpowiedzialność za naruszenie jakichkolwiek praw autorskich, osobistych lub praw do nazwy/nazwiska w pełni spoczywa na kliencie. Klient zapewnia również, iż zindywidualizowany przez niego produkt, w żaden sposób nie narusza jakichkolwiek innych praw osób trzecich.
Klient zwolni firmę ze wszystkich wierzytelności i roszczeń, których dochodzić można z powodu naruszenia tego rodzaju praw osób trzecich, o ile klient ma reprezentować naruszenie obowiązków. Klient zwraca firmie wszystkie powstające koszty obrony oraz pozostałe szkody.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Umowy zawierane poprzez kontak z firmą Promonadruk zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
2. Zmiana Regulaminu:
a) Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest.: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizacje postanowień niniejszego Regulaminu.
b) W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
c) W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: Kodeksu cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.); Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. Dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa
d) Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą/Sprzedawcą, a Usługobiorcą/Klientem będącym jednocześnie konsumentem zostają poddane właściwym sądom powszechnym. Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą/Sprzedawcą, a Usługobiorcą/Klientem niebędącym jednocześnie konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy/Sprzedawcy.